2010-08-03

2010-08-03

Ja, då är man inne på andra veckan av min långa semester. Har varit mysig och hittat på lite små saker har vi faktiskt gjort.

 
I söndes var vi på center syd med Bella handla lite, hon fick de i 13 års present.
Måndagen sen spenderade vi på ullared, där var så jävla mycke folk, så vi stanna inte speciellt länge. Sen hade dom ändrat om så allt var i en enda stor röra, men vi fick lite baby kläder och baby saker iaf så de var bra ! 

Idag ska vi hämta min bil i Tjörnarp igen, sen ska den nog få åka över till Bornholm med oss på lördag.
Vi blir borta en hel vecka, bara mysa en massa på Bornholm! 

Sen börjar min äckliga graviditets diabetes koll närma sig veckan efter.. Är så jävla äckligt.. =S 

Meeeen vår bebis kommer snart! =) Tiden går skit fort, är redan i vecka 30.
Har börjat fundera på smärtlindring vid förlossningen, för jag tror, har fått en aning om att lille/a plutten inte vill vara kvar i magen tills de utsatta datumet utan kommer tidigare.. 
Men alla jag frågat har fan varit så jäkla starka, lustgas endast, eller som Maria Inget alls.. =S 

Vad ska jag ta då.. ?! 

Nej nu ska jag göra pannkakor till frukost till mig och plutten ! <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar