2010-08-15

2010-08-15


Jaha då var man hemma i Sverige igen.. Störigt att jag vaknar samma tid första natten hemma som jag gjort hela veckan.. Runt 8.00 Men visst får man mer ut av dagen.. =P

Har haft en skit bra vecka, kanske inte de bästa vädret men hur härligt som helst! 
Kollat mycke runt och hälsat på Johns faster med familj och hans Farfar, gick sådär att förstå farfarn men de var mysigt! 

Har väntat hela veckan på att Babyland ska höra av sig och berätta att vi kan komma och hämta alla våra bebygrejer som vi beställt för två månader sen. Men än så länge har dom inte ringt, så vi ska ringa idag och kanske hämta och fixa rummet! <3

På torsdag börjar honey jobba igen och lämnar mig helt ensam de närmsta 2 månaderna nu som jag ska gå hemma.. =/ Men vi ska nog komma på något att roa mig med! =)

Har en massa inplanerat trots att John börjat jobba i nästa vecka, de blir barnmorske besök, kolla om mitt socker värde sjunkit eller ej.. Dietist besök, Föräldragrupps möte, natt i Göteborg, kalas för Felicia.. Så vi mjuk startar inte direkt..

Nu ska jag gå och göra något vettigt! Som att dricka the ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar