2010-08-19

2010-08-19

Tänk att man saknar Bornholm lite nu.. Den vackra utsikten vart man än vände sig och all natur.. Har snackat med John om de med, och vi kan verkligen tänka oss att flytta dit om några år.. kanske kanske =)


 Var på min sketan glukos mätning igår, mina värden förra gången jag gjorde de låg runt 9.4 9.5 denna gången ( och nu har jag ändå avstått från läsk !! godis och sånt skit) ligger den på 9.7 9.8 de har alltså stigit.. Skit kul.. Ligger precis under gränsen från att ha gravid-diabetes. 



Men något roligare som hände igår var ju att Moar, Maria Sussi och jag åkte och kolla på bröllopsklänningar! 
Herregud vilket land vi steg in i, massor av klänningar, man ville bara prova alla och gifta sig nu med en gång, men Sussi hittade en jätte söt till sig och de var hela meningen med besöket! Hon blev verkligen jätte fin och sen med en ännu större mage så blir de helt perfekt! =)
Jag åkte hem till John och berätta att nu ska de inte dröja så länge innan vi ska gifta oss.. Måste få ut bebisen och gå ner lite kilon runt magen först bara sen är de inget som hindrar oss =) 

Han skratta lite vet inte vad de var för svar riktigt men... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar