2011-02-22

Jaha så snöar de igen...

Vi ser de snöa, vi ser de snöa det var ju förjävligt FAN OCKSÅ!!
Vi har allt fixat till att börja bygga, men de måste vara plusgrader så man kan gräva i marken me ju. Känns som om våren aldrig kommer iår...


Annars då, på fredag gäller det, då ska tjejerna ut på big bowl :-D
Men först en dag denna veckan ska jag och Elias köra till center syd och köpa någon fin ny tröja till mig som jag kan ha på. :-)

Annars händer de inte så mycke just nu, vi tränar med Elias, så förhoppningsvis snart rullar han runt på golvet. Sitta är han också på gång med, men de dröjer en stund till. Han är så duktig min lille påg. Han sover ju i egen säng numera med, hur länge varierar men de är iaf mellan 20 och 04 ibland ännu längre. <3

Är inne på andra veckan nu med att äta sunt, dricker ingen läsk och äter inget gottis mitt i veckan, bara glass, glass är min svaghet :-P
Och sen knäckebröd till frukost och mycke vatten :-) se om de hjälper, omnämna mår bättre eller vad som händer.

Håller annars mest på att leta, de är svårare att hitta än jag trodde. Den ska ju vara häftig med ju...
Ja, vad är de jag snackar om nu :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar