2011-02-16

ingen rubrik

Elias sover middag.. Kan man säga de fast än klockan är snart 14.

Fick sovmorgon till 9.30 idag, Elias sov längre än han brukar. Han sov till och med själv i sin egen säng utan att äta, 21.30 ungefär och fram till 07.00 sen hämta John go honom till mig, han av lite och somna sen om till 9.30.
Jag sov inte lika bra som han gjorde inatt bara, satte klockan så jag kolla till honom en gång var tredje timme ungefär. Han är så duktig min lille pojk!
Fick sina andra vaccinations sprutor igår me, kanske därför han sov så gott.

För att tjata lite till om min underbaraste finaste lille son, så blev han 5 månader <3
Han är 67,5 lång och väger 7390 gram, bara växer och har sig. @-}--

De börjar närma sig den 25 me, då blir de ju big bowl med tjejerna. Ska bli skit kul att komma ut igen, vara ner än bara mamma för en kväll. :-D

Ikväll blir de middag hos Maria och Jocke. Sen ska jag John och Elias passa deras små huliganer, en timme sen blir de fotboll.. Yey ... :-P

Allt blev också bokat till vår semester vecka på Bornholm, stugor och båtbiljetter bokade. Blir vi och moar i en stuga sen fam Tjörnarp och fam Hellberg i den andra. Vi ska dit i vecka 25, så får fira midsommar på Bornholm ska bli spännande faktiskt. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar