2011-03-04

3é på bara en vecka..

Min fina lilla prins <3

Yes har avklarat de tredje kalaset på bara en vecka, så är de med stora familjer. Och kalasen bara fortsätter fram till september någon gång då börjar dom avta lite igen.. =P 

Fick papper att vårt kost bidrag kommer dras in, bara patienter under 20 år har rätt till de numera. Känns som om man blir straffad på något sätt.. Allt är ju pisse dyrt som är glutenfritt me.. Inte konstigt man "fuskar" som man så fint säger.


Sitter och letar efter något gott att till laga tills på månda, Johns systrar och mamma och jag ska ha " halv sju hos mig" nu mera =) 
Så vi ska alla laga mat en gång i veckan iaf och sen sätta betyg på de haha kan bli skoj! =)

Imorrn ska John ut med grabbarna på lucky, deras tur att bowla nu. Är jätte glad för att han äntligen tar tag i saken och sticker ut med vänner! Vill dock inte att han ska bli super full, så han får samma uppgift som jag fick förra helgen, ta Elias på söndag morgon. =P 

Men vi får se om jag kanske är snäll och tar honom ändå.. Får se hur full han är ;-)

Under tiden så ska jag och Elias köra till lödde och våldgästa mor och systrarna, får se vad vi gör, vi ska kolla melodifestivalen iaf de har jag sagt till dom ;-) 
Kanske mor vill titta till Elias en sec så lilla Lotta och jag ta en drink på Lödde krog xD 
Eller kanske inte =P 


Skrämmande han blir 6 månader denna månaden.. <3


Nu ska jag gå och gömma Johns Goal tidning så vi kan mysa lite innan de är dax att hoppa i bingen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar