2011-03-10

Snö blandat regn...

Och de regnar skit mycke... :-/

Kollar på scrubs och de är verkligen en skit tråkig serie nu, utan Jd och dom gamla.

Nu är de snart fredag och helg igen. Blir middag hos Moar på fredag, hon är den andra ut i vårt "halv 8" hos mig. Ska älg spännande och se vad hon gör för något gott.

Idag ska John och Elias till Niklas och äta midda, och jag ska försöka dra mig till simhallen och simma lite, var längesen nu..

Får se också om vädret är bättre imorgon då kör jag och Elias till ikea för att hitta en mat stol till lillefis så vi kan äta ihop hela familjen <3.

Har också fått tid till min MR röntgen, ska hitta barnvakt..

Usch nu är jag super sugen på kärleksmums, ska kanske baka glutenfria sånna ikväll istället för att simma, eller.. :-P

Till en helt annan sak nu, har börjat kolla på en serie på kanal 11 på söndagar vid 22,
Dead man walking
Så jäkla spännande :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar