2011-03-31

Hjärtat sover

Han sover middag nu.. 
Sparka upp mig vid 7 men sen somna han gott en runda vid 9 och sen nu med vid 12, och ja.. men jag är vaken iaf ! =P

Lotta potta kommer idag, hon ska följa med mig och simma lite och mysa lite med Elias med. 

Ivan Andersen med familj kommer imorgon och sågar upp träden till oss, John ska väl hjälpa till på något sätt.. =) 
Lördag blir de kalas hos Carola
och söndag kommer vedklyven och Niklas tror jag så dom ska klyva och stapla veden. Fullspäckad helg =)

 Men nu börjar junior vakna så smått, så nu ska vi köra till Hörby och sätta in mina gluten pengar på kontot sen till ica eller city gross och handla till middan imorgon.

Blir också big bowla igen med sniglarna den 7 / 4 och denna gången hoppas vi på att vi får bowla. Blir inget dricka så jag ska för första gången köra in till Malmö, spännande.. kan man ju tycka kanske.. =S 

Nej nu så ! Ut i regnet med oss ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar