2011-03-17

Vilken dag..

Har ni någonsin haft en sån dag då allt är värdelöst.. Du bara gråter och kan inte sluta.

Jag hade en sån dag igår. Stackars Elias fatta inte varför mamma var så ledsen, jag berätta för honom men han förstår ju ändå inte..
Vi åkte och hälsa på hos Freddie, första gången Elias var med där, han sov under hela tiden vi var där. Men kändes ändå bra att ha honom med..
Men även då kom tårarna igen, Elias får aldrig träffa morbror Freddie, aldrig träffa pappas bästa kompis och mannen som sammanförde mamma och pappa, för sanningen är ju att hade Freddie aldrig tagit med John ut till far de gångerna så hade vi aldrig träffats.. :'(

Tänkte på framtiden och framtids barnen och familjen och allt, kommer vi kunna berätta om honom så han blir levandes igen, kommer våra historier fortsätta och kommer mina barn älska sin okände morbror? :'(

Ja, tankarna svävar runt fortfarande som ni märker..

Även hans sjukdom kommer upp i mina tankar, kommer jag drabbas ? Eller ännu värre, kommer mina barn drabbas ?

Jag har tur som hade lilla Elias igår, trots jag hade en hopplös dag, så visade han kärlek till mig ändå, han fick mig att orka igenom dagen. <3

Senare på kvällen åkte jag på 3 rätters middag hos Maria, var jätte gott, men var inte på humör så jag var inte där så länge..

Nej nog gnällande för min del idag. Ska gå och mysa med mitt lilla hjärta nu. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar