2011-04-13

2011-04-13


Helt ofattbart att denna lilla hulliganen blir 7 månader redan, eller om 2 dagar iaf ! 
Tiden bara springer iväg och de är jätte jobbigt ibland faktiskt. 
Han har redan fått sitt humör, och har sin pappa runt lillfingret, men han är de bästa som hänt mig ! 
Och utan min stora kärlek John hade de inte varit möjligt.  <3<3


Min lilla prins sover just nu, fick ta en snabb dammsugning när han ändå sov, borde diska me med men jag vill verkligen inte de nu. Är trött och törstig =P

Och kan ärligt säga att jag betalar den personen som kan komma hit och städa min ugn. För den ser för jävlig ut.. =S


Yes, men nu har jag bokat tid hos syon i Hörby för lite snack om jag ska läsa vidare eller om jag ska vänta ett tag till. Ska bli skoj att höra vad hon har att säga till, har egentligen bestämt mig redan jag vill verkligen läsa och bli undersköterska och sen förhoppningsvis söka mig in mot universitets sjukhuset i Lund, varför jag vill dit vet jag inte, bara en känsla jag har! 

Sen i helgen då, John och Niklas har grävt för fullt så hela baksidan är ett enda stort hål nu i princip. Ska bli spännande och se resultatet sen, för nu känns de som om vi har kommit igång på allvar, eller John har iaf. jag gör inte så mycke, gör kaffe och leker med Elias =P 

Nu i helgen blir de ännu lite mer fixande för John ute på baksidan, sen blir de kalas ( Igen!! ) på söndag, min mor blir 51 år ! 
Nästa helg igen är de Liza och Moar som fyller år och John ska på svensexa, så jag får hitta på något att göra så jag inte blir knäpp när han är ute med grabbarna. =P

NU, äntligen vaknar lilleman så nu ska vi göra lite lunch sen mysa och leka lite sen göra middag sen ska Eliasen och jag till Tjörnarp och gå en runda med Moar,Maria,Linda & Sussi och plus några småttingar =) Mysigt! 

Hejsvej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar