2011-06-09

2011-06-09

Mitt lilla hjärta sover så sött i sin säng <3 
Jobbigt att jag måste sova för jag hade kunnat titta på honom hela natten! 
man vet inte hur mycket man är kapabel till att älska en annan person innan man fått barn.
Elias <3 John


Men men =P

Jag fick som sagt VG på min uppsats, det trodde jag aldrig, jag satt uppe länge torsdags kvällen innan den skulle lämnas in och var skit deppig och skrev på den, trodde jag skulle få IG. Men se så lycklig man kan bli ändå ! =)

Och bygglovs tanten gjorde oss ännu lyckligare och godkände huset trots att det gamla är mer än en meter för lågt i jämförelse med de nya. Så i helgen så är de på med väggarna, sen börjar de likna något på riktigt!! =D


Nu ska jag göra ett närvaroprov på NTI skolan och sen hoppa i säng och hoppas på att mannen min kommer hem snart. Han är ute med några killar från jobb, åker båt, och dricker.... på en torsdag.. 0_o 

Menmen Godnatt ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar