2011-06-03

Fredag

Ja nu springer killarna runt här och bygger. Takstolarna är redan uppe så de känns som om de går fort här, börjar ju faktiskt likna ett hus nu ! =) 

Lillasyster Lotta tog studenten i onsdes, herregud vad tiden går fort, för de betyder ju att det är 3 år sen jag gjorde de.. =/ 
Men de blev nästan lyckat, förutom då att student bilen började brinna mitt inne i Lund, ingen kom till skada och Lotta hant inte ens se den. Så vi tryckte ihop oss i min audi, Jag, Elias, Micke, Kattis, Pontus och Lotta! Sen bar de av mot lödde och student middag. 
Så de blev faktiskt super trevligt ändå! ;) 
Sen igår hade vi kalas, John och Maria hade slagit ihop ch de firade vi i Tjörnarp. 
Blev också trevligt ! 
Tråkigt bara att vissa inte kunde höra av sig och att de ska vara svårt att komma. Fick sen smaka upp hela flaskan.. =) De var gott ! hihi
Nu ska jag föröka färdig ställa min uppsats och skicka in den till min lärare och sen försöka fixa med den gamla uppsatsen som jag måste komplettera lite.
Ska såklart även mysa med min underbara son ! <3 


Snart bär det av till Bornholm !! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar