2011-08-01

2011-08-01

  Då var vi inne i augusti månad, och i helgen när jag vägde mig så visade den mer än vad jag trodde, och sen så har min mage börjat växa, så nu är de nock!
Jag ska börja träna, banta vet jag inte, tycker nog för bra om mat för att missunna mig något av de, men godis, chips och läsk blir bara på lördagar !

Nu ska vi bara se om jag kan hålla de med! =)

Elias har blivit en riktig huligan, klättrar på allt, och sen han lärde sig krypa så går de undan här hemma. Får hålla ett öga på honom hela tiden annars sticker han!

Det är i-o-för sig väldigt mysigt nu när han själv kan utforska och kolla sig omkring! Men han är snabb och han slår sig, har alltid röda märken i pannan till exempel. <3

Och pappa John, han jobbar på som bara den !
Elektrikern var här i morse och fixa, så nu kan vi beställa gips och gipsa taket och väggarna, sen kan vi sätta upp mittel väggarna och gipsa lite till och sen mååååla och sen och sen och sen... Sen börjar de nääärma sig att vi flyttar in ! =D
Nu bara längtar vi ! =)

Nästa vecka ska jag börja ringa runt till olika förskolor och höra om en visit, och kanske om de behövs ställa oss i kö, men iaf skriva in Elias så han kan börja i mars ungefär.. =/

Men nu vaknar han snart, Maria och ungarna kom och busa lite med honom så middags luren blev flyttad framåt, men trevligt var det ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar