2011-08-04

2011-08-04

  Idag har vi inte fått gjort speciellt mycke. Har diskat och städat lite.. Inte för de syns men.. =P 

Blev en liten fika runda till Sussi och Liam. Elias fick prova köra Liams nya el-bil, fjärrstyrd, så John gick och hade super kul och körde runt Elias.. Men Elias var väl lite måttligt road ;) <3


Lillefisen sover nu iaf, tänkte ta mig ett glas vin nu framför tv´n med mannen här, när han för en gångs skull inte jobbar =)



Så får vi se vad vi hittar på imorgon, vill ju till biltema och fixa cykelstol och hjälm till Elias, men jag hittar inte riktigt dit, och är de varmt så vill jag inte riktigt heller.. 
Så någon som hittar som vill följa med om de är kasst väder.. ? 
Eller kanske åka till stranden någonstans om de är fint ? =)

Behöver ju faktiskt hitta någon som kan fixa hjulen på mina cyklar med, så jag kan cykla.. 

Och antingen måndag eller tisdag så måste jag hitta någonstans att ta vägen, kan inte vara hemma, elektrikern kommer och ska fixa centralen i huset så här kommer inte vara ström på hela dan, så de komplicerar en hel del. 

Menmen de löser sig alltid ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar