2011-09-29

glukosbelastning...

Sitter just nu inne på diabetes avdelningen på lunds lasarett.

Har druckit skiten och väntat i de två timmarna, även fått tre stick i olika fingrar :-/ men fick kortaterat att mina värden är normala. Sitter och väntar på att läkaren ska komma och snacka med mig nu.
Sen ska jag få köra här ifrån! Tycker ju som sagt inte om sjukhus alls...

Lotta kunde inte komma till lund idag, så jag får gå ensam en runda på nova, sist jag gjorde de var nog när Elias var nyfödd tror jag.

Just de, på vägen hit började min bil leka med mig. Ungefär som när man får motorstopp, de rycket, fast lite hårdare och snabbare. Hela bilen vibrerade och den hackade sig från så... Hjälpte om man tryckte ner kopplingen kom jag på, men de kändes lagom roligt att köra 120 + på motorvägen då hela bilen plötsligt börjar skaka och ha sig, de gick inte så fort efter den första vibrationen kan jag säga. :-S

Menmen fram kom jag iaf! Och de var ju huvudsaken! :-)

Nu saknar jag mina två älsklingar som är hemma och myser! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar