2011-09-28

2011-09-28

Mina två hjärtan !

Sitter och läser lite nu i min kurs, men eftersom min kurs bok är tillfälligt slut så får jag läsa de sidorna ifrån boken min lärare skickat till mig på datorn. Och jag HATAR att läsa på datorn.. =/

Har varit en mys dag idag, först var vi nere på öppna förskolan och sen följde Emma, Therese och Sophia med barn hem till oss för lite fika och mys! <3
Sen blev de tacos till middag ! =)

Har jätte ångest inför glukos belastningen imorgon, fick göra den två gånger under min graviditet och dom två gångerna var hemska, nu ska jag göra den igen och är inte gravid (för er som kanske trodde de ;) )
Menmen de är ju för en god sak, måste ju veta om jag fortfarande ligger i risk zonen för vuxen diabetes eller vad de så fint hette..

Tänkte belöna mig själv efter belastningen med en tur till nova, tänkte se om jag hitta något fint till mig. Har bara gamla trasor i garderoben. Blir ju annars bara en massa till Elias, tror dock inte att saken kommer vara annorlunda imorgon.. Menmen vi får se !

Ska se också om jag får sällskap av min kära syster på nova eller hur de blir.. =)

Nu ska jag gå och slappa för jag är helt slut i huvudet efter bara 15 sidors läsning på datorskärmen.. =S
GodKväll och glöm inte tänka på mig mellan 9.15 och iaf 4,5 timme framåt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar