2011-10-14

2011-10-14

Herregud vad tiden flyger iväg... Nu vill jag bromsa lite... De är ju snart julafton för fan !


Jag saknar mitt svarta hår.. ='(

Var hos sjukgymnasten idag, hon berätta hur jag skulle sitta för att träna ryggen. För att förebygga..
Jag är tydligen stel i övre ryggraden ( vid skuldrorna) där ska man tydligen se rätt lätt att jag är stel, då de är helt rakt, när man egentligen ska ha en liten "kurva". Enligt henne har jag lite hög svank också.. =S Vad de nu betydde... Men jag skulle åter igen ( de andra sjukgymnasterna har påpekat samma tidigare ) att jag ska gå bättre och använda hela foten när jag går, jag ska sitta bättre, eller ha bättre hållning och inte sjunka ihop så mycke och jag ska även jobba på min andning, jag andas tydligen inte så bra som man ska göra. Måste tänka på att andas och sluta hålla andan när jag gör saker.. De har jag nog alltid gjort nu när jag tänker efter.. Menmen.. Får sluta med de helt enkelt.. =P Hur lätt detta kommer vara vet jag inte.. =S



Elias fick leka med kusin Liam, dom hade myst bra ! =) Kul att se att dom leker bättre och bättre, för ett tag så gjorde dom inget annat än att bråka.


Han går också en hel del nu min lille påg ! Ska bara släppa de absolut sista och våga gå helt och hållet, han vill fortfarande gärna hålla i sig ibland.

Men ingen är stoltare än jag, nu när jag ser honom gå runt på egen hand, min lilla älskling ! <3




John är i huset nu och lägger golv, nu är de nära inflyttning ! Och vi längtar som tusan ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar