2011-10-15

2011-10-15

Nu sitter jag här på golvet framför brasan, helt ensam...
John lägger golv och Elias sover, stackaren är helt utmattad efter en förmiddag med tjejbesök och sen simning.

Ska börja på middagen men hade egentligen bara velat hämta hem någon mat och slö äta den i soffan.

Tänke kanske ta slut på mina halv fulla vin flaskor ikväll, är ju lördag trots allt.. ;-)
( lät kanske inte så bra de, men de är två flaskor och där är faktiskt mindre än halva kvar i dom båda så så farligt är det faktiskt inte ;-))

Eliasen är 1 år och 1 månad <3 min store grabb, helt otroligt. Han trippar runt här själv nu också och jag är så stolt! Han är så duktig!! <3

Ajja potatisen kallar på mig nu.. Ha en trevlig helg allihopa! @-}--

Måste bara tillägga hur skönt och hur kul jag tycker det är att jag äntligen träffat lite folk i hörby ! Och sen att folket är super bra är ju bara ett enormt plus! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar