2011-10-18

2011-10-18

Jag ändrar layout på denna bloggen så fort jag sitter vid datorn känns de som, jag blir aldrig nöjd.. MEN nu ska detta vara kvar ett tag. =)

Ja, Eliasen sover så fint, när han vaknar så ska vi ge oss ut i regnet och till Kävlinge/Furulund till kära Moster /syster. Ska se hur hon bor nu sen hon flyttat och hon ska få mysa upp sig med Elias lite =)

Idag har jag dammsugit och tvättat golven i nya huset, ska se om vi kanske ställer in vår säng där inne i kväll ^^ Så vi kan bli färdiga någon gång. I helgen så lägger John listerna och så. Elektrikern var här igår så nu är där ström och lampor där ute. Elias springer ut där hela tiden, för där är ju inget alls inne så han kan träna sig på att gå en massa ! <3



Nej nu ska jag lägga in en pinne till i brasan och vänta på att Elias ska vakna. =)

Imorgon bär det av till öppna förskolan! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar