2011-10-19

2011-10-19

Idag var vi en runda på öppna, alltid lika trevligt!

Blev även än tur till tandläkaren, där vi pratade om. Elias tänder och så, sen fick han även en tandborste. Ganska onödigt besök, men hon som pratade med oss var super söt så de gjorde inget. :-) blir kallad nästa gång när han är 3 år.

John stack till kristianstad direkt efter maten, men är på väg hem nu igen.

Hoppas de gått bra! <3

Fick kollat lite snabbt på en dokumentär på 2 om 5 kvinnor som har/haft bröstcancer. Hur dom kämpade igenom strålningar och medicinering. Hur två av mammorna försökte förbereda sina barn 5 respektive 7, har jag för mig dom var, att dom kommer dö, inte idag inte imorgon men snart....

Tårarna rinner, hur förklarar man för sitt lilla barn att mamma kommer snart att dö.. Jag hoppas jag ber, jag bönar, jag gör precis vad som helst, för att inte behöva sitta i samma sits som dom två.
Båda kvinnorna dog i februari 2010, och mina tårar bara fortsätter att rinna, livet är så orättvist ibland...

Eliasen somna innan men han vakna och nu vill han absolut inte somna om igen... :-/

Men gud vad jag ÄLSKAR och UPPSKATTAR min familj! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar