2011-10-20

2011-10-20

Har varit en händelserik dag hittills, John försov sig och väcktes av en stressad Jesper som står ute i bilen och väntar.
Han går upp och jag hör en dums men tänker inte mer på de. Halv timme senare ringer pratar jag med Jesper som berättar att John är snurrig och inte kan gå..
Får också reda på att dunsen jag hörde var John som trillar in i badrumsväggen, för han tappar balansen.. :-S

Blev en runda till vårdcentralen och minst en veckas sjukskrivning. Tydligen har han tappat några utav kristallerna ifrån örat som påverkar hela balanssinnet.

Tackar Sussi och Liam som kom och lekte med Eliasen <3


Nu sitter jag här i soffan, sjukt sugen på glass med oboy pulver :-S
John sover här sidan om och Eliasen sover i sin säng.

Idag ska jag försöka göra lite skolarbete.. Om jag får ro till de, har verkligen varit helt värdelös denna kursen för jag pallar inte och jag vill inte läsa den heller. Så jäkla tråkig är den, Etik och livsfrågor. :-B

1 kommentar:

  1. uschdå! låter inte alls bra.. kommer de tillbaka? krya på!

    SvaraRadera