2011-10-21

2011-10-21

Ja, då var de fredag igen minsann.
Vad händer i helgen då ? Något roligt.. 

John är sjuk och har körförbud, så jag vet inte vad vi ska göra.. Blir nog ingen vin för min del iaf.. menmen.. 

Sitter här och ska egentligen skriva in mina uppgifter och skicka in dom till NTI skolan, men jag har verkligen ingen lust att ens försöka, nu kommer min skoltrötthet fram igen, jag tycker inte kursen är speciellt intressant heller och sen har de ju strulat, fick ju som sagt inte min bok förens efter 3 veckor då jag beställa den från ett annat förlag. =S

Känner nästan för att gå in och väcka Elias så jag slipper skoluppgiften för tillfället... =/ MEEN de kan jag ju inte göra heller.. 

Jag sitter och önskar dag ut och dag in på att två personer ska ringa hit och prata och lösa upp saker och ting, vad dom inte vet är att de faktiskt tär rätt hårt på mig.. Vad har hänt.. =S Blir förvirrad bara... =/ 






Menmen, dax att ta mig i kragen, kommer hoppas på att Eliasen vaknar snart, men ska börja skriva in mitt arbete iaf ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar