2011-11-09

2011-11-09

Har varit på öppna idag, där är alltid lika mysigt!


Efter de så åkte jag och Elias till Freddie <3


Fick cyklat en liten runda också. Elias tycker det är mysigt när vi väl cyklar men inte innan... :-P


Har även gått igenom vara julgrejer, och insett att vi faktiskt saknar självaste adventsljusstacken som ska stå på matborden. Plus lite till julgranen, kulor och glitter och fot och matta :-P det mesta helt enkelt!

Hittade tomten som Freddie bet av benet och armen på under en fest för länge sen. Trodde jag slängt den, men blev lite nostalgiskt. Och jag ser verkligen de framför mig när jag ser på den stackars tomten <3


Tänkte åka till outlet för att kolla om jag kan hitta något jul-ligt där imorgon, sen blir de ju ullared på måndag!! :-D


Nu ska vi måla lite i nya mat rummet och sen blir det att mysa med honey bara <3


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar