2011-11-10

2011-11-10

Nu har folket åkt hem. Blev en trevlig kväll med Sussi & fam samt Moar och Jocke. :-)


Idag har jag köpt ett par skor, för små för Elias men dom var så fina och billiga så jag var tvungen! Stl 18 så får se om nästa kommer ha dom eller om dom kommer stå på hyllan som prydnad. :-)


Elias sover gott nu, blev trött efter att ha lekt med balkongerna han fick av Sussi och Liam :-) tänk att man kan vara så lätt road att de räcker med en balkong <3


Nu sitter jag och John i vars en del av denna stora soffa, och spelar wordfude mot varandra :-P haha


Imorgon är det fredag, och då skulle vi nog leka med Sussi och Liam. På lördag sen har vi hyrt idrottshallen i tjörnarp för att leka lite med Johns syskon och familjer. Ska nog bli mysigt! :-)


OCH har själv bestämt nu, att jag kommer vara hemma på julafton. De som vill komma är välkomna som vi sagt till er, men de blir för oss här hemma iaf!

Ska bli spännande :-)


Trevlig kväll!


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 kommentarer:

  1. Jag kommer till er på julafton va så säker :)
    massvis med mandelmasse godis detta året :)

    SvaraRadera