2011-11-17

2011-11-17

Just nu sitter jag helt ensam i soffan, kollar på bingolotto. Mysigt när de blir lite från det gamla. 

Har precis blivit färdig med skolarbetet. Vilket är skönt, bara resterande kvar. Har två teoriprov kvar och lite arbete som ska utvecklas lite bättre.. Bläblöblä.. 
Är så trött på den kursen nu !



Lilla Elias fisen har legat med feber under natten, stackaren har varit så ledsen.. Skrikigt och inte fått ro.. Har aldrig sett honom så här, han ställde sig upp i sängen mot mig och bara skrek.. vet inte om det är tänderna eller kanske växt värk om man kan få de som så liten.. Hur som helst hade han de jätte jobbigt, och jag med.. Gjorde så ont i mitt mamma hjärta <3<3 
Men idag har han varit nästan som vanligt, han sov till 11 och har varit lite extra gnällig, men fortfarande min älskade unge <3<3


päå¨''''''''''''''''¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨å¨å´+å-.öll.800000000000000000Ä?ååååä
-ån mk,kµ,998 ntg4555tcfgftj ************?*Å09o// Elias

Vi som älskar våra barn i vått och torrt
Jag kommer alltid finnas där för dig, att höra dig, hurra för dig, att skratta eller gråta
med dig, för att skydda dig med mitt liv, och ibland tala om för dig saker du inte vill
höra. Jag kommer att älska dig för evigt. Ingen kommer någonsin att älska dig mer
än jag, för jag är din mamma


Jag älskar dig min lilla Elias Freddie Brobeck-Andersen <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar