2011-11-23

2011-11-23

Dagen med det stora idiotiska helt värdelösa korkade D'et är kommet...


Idag är det tre år sedan, som vi förlorade vår käre Freddie..

Och världen gav alla i hans närhet ett stort djupt sår i våra hjärtan...


Tackar min älskade John som fanns där för mig och som fortfarande finns vid min sida. Vet inte hur jag skulle klarat av allt om inte John varit hos mig. Kommer aldrig glömma det <3<3


Elias och jag åkte en liten runda till öppna innan idag, så han fick leka av sig lite. Så det var skönt för honom <3


Fick även pratat med någon ifrån bemanningsenheten i Eslöv och ska på intervju där den 6/12 så nu får vi hålla tummarna för det!


John kom hem med en ny box vin till mig så den får vi ju öppna !


Nu är Elias älsklingen nyklippt och har somnat gott i min famn <3


Godkväll alla!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar