2011-11-22

2011-11-22

Nu sitter jag här igen, ensam i soffan. Hör Elias djupa andetag ifrån hans rum <3

John är iväg på fotbollsträning som vanligt på tisdagar.


Idag har jag varit flitig,

Ringt placeringshandläggare i både höör och hörby, har inte fått någon förskole plats än men där var tydligen många att placera nu.

Har även ringt gamla chefen om jobb, hon hade bara kvällar som hon kunde erbjuda. Och de känns inte så jätte lockande faktiskt...

Skrivit in mig så gått de går på arbetsförmedlingen och har även sökt och även ringt bemanningsenheten i både höör och hörby!


Måste försöka hitta jobb nu då John gärna vill gå hemma en månad med Eliasen och går de så är det väl klart han ska göra det! <3<3


NU ska jag kolla på "kär och galen" och försöka få lite idéer <3


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

  1. varför funkar inte kvällar? :P
    Är inte de bara lite bättre betalt ? ob tänker jag på nu ? :D

    SvaraRadera