2012-01-19

2012-01-19

Jag och min fina familj <3
ALLT jag behöver <3



Det känns bra igen ! =)
Jag har fått jobb och håller på att gå sidan om för att slippa de sen i februari. 
Jocke har fixat med vår nya bil så den är färdig nu, så snart har vi den hemma ! =) 
Min gröna blir det körförbud på imorgon, men känner inte stressen över det längre då den nya blivit fixad redan så! och är det inte snö imorgon så byter vi däck på Johns bil med och då har vi plötsligt två fungerande och godkända bilar!  Sååå skönt ! 

Fick dagis plats åt Elias i Höör, blir nog att vi tackar ja till den platsen så då kommer han gå på Prästkragen avd Lingonet. Och på sätt och vis är det bra, den är mitt inne i Höör och den är nära de andra skolorna sen, om man tänker längre fram. Så de blir nog bra, gillade dock inte att det är 1-5 års grupper, vill gärna ha 1-3 och sen 3-5 års grupper. Men blir kanske super bra detta! =) 
har dock en SUPER klump i magen för jag vill inte lämna bort min lilla bebis till någon annan.. =(

Ja, i mars gäller det.. Men ska bli skönt att John ska vara hemma en hel månad med Eliasen, dom ska mysa helt själva ! =) <3 Är avundsjuk, men är samtidigt glad! =D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar