2012-01-20

massor att göra.. men ingen ork..

Alltid DU och JAG älskling.


Elias ville inte sova middag idag, han sprang runt med halv trötta ögon och skulle absolut hålla igång. Meeen en tur i vagnen ändrade det hela, nu sover han gott här utanför dörren.. Sitter i baren och skriver så jag har god koll ändå ^^

Ingen som vill köpa en bar förresten?! Tjusig är den och välanvänd ;) haha men nu står den mest här och blir använd som förvaring..

Idag har jag ingen bil längre, den har körförbud nu. Känns konstigt nu när jag städat ur allt jag ska ha kvar. Den kommer försvinna snart, ska hitta en dag som passar och då köra den till Hurva.
Annars idag, har en massa här hemma som behövs göras.. Men jag pallar verkligen inte.. Har en jätte super degig dag idag.. Känner inte för att göra något annat än ligga i soffan och glo på dåliga filmer..


Mysigt att det snöade lite innan, synd bara att det töar bort direkt igen.. Hade varit kul att se Elias reaktion när han får känna och leka i snön ju ! =)



Min Prins <3



Fick brev från försäkringskassan igår, om mina föräldraledighets dagar. Ringde dom idag för att få lite klarhet på vad dom menade, och efter ungefär 5 min i kö och sen 10 minuters samtal med en av receptionisterna så kom vi bara fram till att ingen av oss vet hur dom räknat när dom skickat ut brevet. Så en handläggare ska ringa och hjälpa mig senare. Jävla kluddigt de hela alltså..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar