2012-01-31

Officiellt sista dagen.. =(

Ja nu har dagen kommit !! 
Min sista dag hemma med Elias och föräldrapenning, om man bortser från inskolningen i mars dvs.

Imorgon börjar Johns första helt lediga dag, och han är helt hemma i en hål månad! 
Som dom ser fram emot de båda två <3<3 Jag också, är bara lite deppig för att jag inte kan vara hemma mer..

Så i och med detta är "sista" dagen ska vi göra en massa mysigt ! =) 

Har precis godkänt mitt lönebesked, blev 40,5 timme denna månaden.. Hoppas på mer nästa ! =)


Ska försöka se om vi kan komma och hälsa på på förskolan också i nästa månad.. Måste ju se vilka han ska gå med och vilka barn där kommer vara =)

Nyår 2011/12 <3

Gamla farbror <3







































Jag är så lycklig över att jag har min fina lilla familj ! 
John - Elias ni är mitt allt och jag gör allt för er <3

<3

1 kommentar:

  1. Vi gör allt för dig me vet du... Vi saknar dig varje minut du e borta (förutom när du kommer hem me böter;-) ) älskar dig. Puss

    SvaraRadera