2012-02-03

jobb

Sitter på jobb nu, varför har du då tid till att skriva i bloggen då, tänker ni. Men det är ju alltid lite pauser mellan besöken :-)


Har jobbat nästan hela denna veckan och de känns bra!

Otroligt hur fort man kommer in i det igen alltså! Men trivs super bra, tråkigt bara att det bara är tim vikarieat... Men men det är alltid något iaf!


I helgen är jag ledig! Då blir det familje mys <3<3

Lite badminton på lördag och på söndag är det dop / kalas för Emmas fina flickor! :-) ska bli mysigt !


Trevlig helg på er alla !


Published with Blogger-droid v2.0.2
Fick en parkeringsbota igår! Jag samlar dom kommun vis, har fått tre under tiden jag haft mitt körkort, en i lund en i kävlinge och nu en i eslöv! KUL!!! Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller något.. Är förkyld och hängig, men kan ju också vara att jag inte sovit ordentligt denna veckan, det hoppas vi på iaf! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar