2012-03-19

2011-03-19

Idag kom barnbidraget så nu är vi rika igen! :-)


John och Elias körde mig till reumatologen idag. Sen jag fick min diagnos så ska jag dit på rutin besök iaf 1 gång om året. Då dom mäter mig och tar prover och ser om där skett några förändringar sedan sist.


Fick prova göra EKG er första gången i mitt liv ! Och tydligen slår mitt hjärta i otakt.

Kuul ju! Varför inte...

Min sänka är också för hög som tyder på en infektion i kroppen, så ska göra nya prover igen för att se om det är förkylningen eller om det är ryggen som spökar...


Hoppas hoppas hoppas på att det bara är förkylningen...


Körde en liten runda inom nova, kolla lite snabbt på kläder till Eliasen...

Önskar ibland man hade mer pengar så jag kunde köpa allt jag vill ge honom!


Men men imorgon blir det dagis för Eliasen igen, och jag ska plugga lite.


Tänkte kanske åka och bada i veckan om jag inte får jobb, någon som är sugen på de kanske??? :-)


Nej, nu blir det lite mys med Elias innan han ska i säng <3


Någon som vill köpa vagn?!

Hjälp oss och sprid vidare!

En kanon bra teutonia spirit 2010.

Super bra vagn, men då den inte används så mycke så känns det onödigt att bara ha den stående.

Liggdel + sittdel + regnskydd till båda. Instruktionsbok finns också!

4500kr

Kan lämnas i höör/hörby

Eslöv, kävlinge/lödde, lund


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar