2012-03-18

2012-03-18



Ja, då har denna veckan gått också.. Tiden går så fort..
Eliasen har varit på dagis nu i 2 veckor. Jätte jobbigt att veta att jag måste lämna honom där var morgon bara för att jobba.. Men de är ju något alla måste gå igenom..

Och det blir ju lite lättare också när jag hör hur bra det går för honom egentligen.. =)

Så.. I fredes var jag på middag hos Angelica, det var Cissi, Pernilla och jag. Super mysigt !






Men kom hem till en febrig liten Elias, han har inte varit kry alls nu i helgen..
Ingen feber längre, men är trött och hängig och lite röda ögon..
Samt att han har jätte svårt för att sova på nätterna, vaknar och är ledsen.. =(





Så blir ingen dagis imorgon för hans del. Pappa är hemma med honom när jag ska till reumatologen en runda.
Ska se om dom ska mäta eller vad dom ska göra, se om jag har stelnat lite till sen sist eller hur det ser ut.. =(

Var på Bvc i veckan för var lite orolig för Elias, och då fick jag även en tid till 18 månaders kontrollen !! 
Herregud, är min lille bebis såå stor redan.. <3

Ajja.. Nu ska jag göra lite skolarbete när John gör lite sen lunch åt oss !

Ha det så bra alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar