2012-03-07

Dag 3

Just nu sitter jag i personalrummet, här är faktiskt skit kallt!! Och ensamt :-(


När vi kom till dagis idag så var här massor utav barn! Och Elias tittade försiktigt på dom undertiden han satt i knät på mig.

Men började rulla/kasta boll med en annan pojke faktiskt! :-D där satt dom fint och rullade till varandra! Kul att se då Elias aldrig velat rulla med barnen utan bara vuxna! :-)


Sen fick jag gå, pussa honom hejdå och sen tog fröken honom ur famnen på mig, då blev det lite gnäll, men efter att han fick vinkat hejdå till mig blev det bra igen. :-)


Och ja, nu sitter jag här och fryser, har varit här sen 9.40 ungefär. Snaaaart Är klockan 11.15 så jag kan gå in och pussa på min lilla älskling igen! <3


Den ena fröknen kom för en stund sen och gav mig en rapport, då hade han varit lite små gnällig men att det var så lite så...


När vi är färdiga här ska vi åka och hälsa på gamla jobbet i Lund! :-)


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar