2012-03-05

Dag 1

Första dagen på dagis idag! Skulle vara där mellan 10-11 för att prova på det.


Var ute med alla barnen en halvtimme ungefär. Elias höll hårt i min hand den första kvarten, sen hittade han en boll ;-)

Fröken kastade och sparkade lite boll med honom när inte jag gjorde de :-)


Sen gick vi in, och fröken följde med oss. Dom satt på golvet och jag vid bordet för att se hur det gick, och Elias var jätte duktig. Lekte jätte fint och han ville hellre leka med fröken än med mig, vilket var ett gott tecken i mina ögon.

Jag slängde en blick på klockan vid 11.15 och kom på att vi varit där mer än vi skulle. Så fick brottas lite med Elias när han skulle ta på overallen för han ville vara kvar och leka! :-)


Och när han kom in i bilen så somnade han ganska snabbt ;-) och nu sover han fortfarande gott fast i sin säng <3


Att denna dagen gick så bra var en lättnad för mig, visst att jag visste att det skulle gå bra, bara jag som är överdriven. Men skönt iaf!


När min älskling vaknar ska vi äta lite sen lunch och sen ut i det fina vädret igen ! :-)


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar