2012-03-09

Dag 5

 Idag har jag haft ångest ! 
 Gick upp lite tidigare så vi kunde mysa extra mycke.. Lekte på Elias rum ett tag innan vi gjorde oss i ordning för dagis.

Denna dagen skulle jag bara lämna av honom hos fröken, vinka och sen gå.. 
Jag tog av honom overallen fick jag pratat lite med fröken och sen var det dax.. 

Jag pussa min älskling hejdå, sen tog fröken honom ifrån mig. Och då började han gråta såklart.. Och då ska jag vinka glatt och såga hejdå och gå därifrån.. ='( 

Jag satt utanför dagis i en halvtimme, sätt ute i bilen och försökte titta in från parkeringen på avd, försökte se om jag såg Elias.. Vilket jag såklart jag inte gjorde, men ändå försökte jag ! =( Efter en halvtimme ringde jag och hörde hur det gick, och såklart så hade han slutat gråta och satt och lekte med en boll <3 


Sikken lättnad att höra.. MEN nu sitter jag här hemma.. Som i trans.. Vad gör man när man är hemma och inte har en liten Elias som springer runt och leker eller pratar med mig... Vad ska jag göra.. Här behövs göra en massa saker, men jag kan inte.. Det gör ont i mig.. Jag vill hämta hem min Elias <3



Nu kommer myspottan för att kramas <3

Mys Potta <3

Jagar katterna <3
Han älskar att pussas, och han älskar sina smurfar <3

Ligger på vakt efter katten <3


Leka tittut är kul <3

Min Glädje <3

Den största kärleken som finns, är den kärleken man känner till sitt barn <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar