2012-03-21

Goodbye kitty

Hade en kanon mysig morgon med min älsklings Elias <3

Han tog sovmorgon till 7.30 sen mös vi fram till 11 då jag lämna honom på dagis.

Fick sitta avlösning på idag på jobb, roligare jobb har jag haft dock men ett jobb är ett jobb ju!


Nu när jag kom hem med pizza så kommer lillefisen springandes mot mig <3 så skönt att veta att det inte bara är jag som saknat honom om massa !

Men nu är han så fruktansvärt mamma sjuk så jag får inte göra något utan honom, så har fått avbokat träningen idag... :-(


Får komma igång ordentligt igen, kanske simma imorgon...

Annars kör jag igång på måndag igen! :-)


Tips till alla er som har/känner någon som har dosett. Köp denna här som jag har på bild, du glömmer aldrig bort att ta dom, den piper och spelar en melodi tills du tagit tabletterna. KANON bra idé alltså! :-D


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar