2012-03-25

Solsken & fågelkvitter

Sitter i stehag nu, har solen i ansiktet och lyssnar på fåglarnas skön sång!

Sååå avslappnande kan jag ju berätta :-)


Jag har kommit in i en dröm period, där jag drömmer och fantiserar om om massa.

Just nu är det mycke bröllop och barn.

Haha men har kommit på vem jag vill skall överlämna mig iaf när jag gifter mig..


Hade ju velat ha far till det eller någon utav brödrarna men nu är inte det möjligt tyvärr... :-( Men så har jag kommit på en annan mans gestalt som funnits i mitt liv väldigt länge. Som egentligen är självklar men ändå inte. :-) hihi


Men men den tiden den sorgen, kommer ju inte ske på några år än ju, bara kul att drömma ibland ;-)


Nej dax att återgå till mitt arbete kanske... :-P


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar