2012-03-01

Ny månad, nya tag !

Bröllops fin liten Elias <3
Oktober 2010



Ja Mars månad, den kom snabbt, precis som jag trodde.. John och Elias månad sprang iväg, men dom har haft det mysigt !
I morse när John gick upp, vakna Elias.. Och jag fick nästan slita lilla Elias ur famnen på John.. Kändes hemskt.. Men de är ett bra tecken på att dom har haft de super bra ihop.
Hoppas bara inte de kommer bli slitande ur famnen när det är dax för dagis.. =S

Nu är det fyra dagar kvar.. Sen börjar inskolningen på dagis.. Som jag hatar detta !! Jag har sån ångest, sån klump i magen och så dåligt samvete.. Vill inte alls lämna honom där.. Känns som om jag överger honom, bara för att jobba ?! =( 
Önskar jag kunde vara hemma med honom lite till ... =(  <3


157 timmar lyckades jag få ihop i Eslöv denna  månaden  ! Plus några i Staffanstorp, känns skönt ! Nu hoppas vi på att lönen kommer kännas lika skön när den kommer ! 

Nu ska jag väcka Elias, för han har sovit ett tag nu.. Hoppas inte han börjar bli sjuk nu.. =/


Men jag är helt ledig imorgon så då kan vi mysa extra och kurera oss ihop <3
Liten Elias fis och Jag. Älskar minen på Elias här <3




Pappa John och Liten Elias myser efter att pappa kommit hem från jobb <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar