2012-04-18

.. 2012-04-18..

Jag undrar om detta är en sån vecka bara...


Sitter hemma nerbäddad i soffan med lite the och tycker åter igen synd om mig själv, utan att egentligen veta varför jag gör detta...


Är trött, ledsen, besviken, arg och vill helst bara gråta eller skrika eller slå... Få ut det som får mig att må såhär...


Eliasen sover gott i sin goa säng, han ligger där så fint och sover så gott <3

Han är det bästa jag har, det bästa jag vet!


Tänka sig att jag fått träffa mannen i mitt liv och vi har fått de finaste som finns?! Helt otroligt!


Det är dom två som jag tänker på dagar som dessa! Jag har de finaste i världen, får bara glömma det som varit och blicka fram.

Leva i nuet och inte tänka så mycke...


Ska göra prov för insulin imorgon också... Tråkigt att jag är så jäkla dum och inte tror att jag fixar det... Hoppas att jag gör det, men varför skulle jag göra det...

Är ju så jäkla blåst så vi får helt enkelt se hur det går...


Ja jag gnäller lite , men låt mig för fan...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar