2012-04-13




Nu sover vår lilla skatt så gott på sitt rum <3
Blev en lång dag på dagis idag, skulle egentligen bara gått till 14 men det var extrem kaos på jobb så jag fick jobba över. Men de hade gått bra ändå! 

Är så glad över hur bra det fungerar på dagis! Det är så skönt, han leker fint när jag kommer och börjat vinka och le mot mig när jag lämnar honom på morgonen! <3<3



Min gamla mejl som jag haft alltid har blivit spärrad nu, fick göra en ny.. Men alla kontakter är ju borta.. Och all info om skolan och så är veck.. Hoppas jag kan få de på nytt .

Men för er som är intresserade så är min mejl numera;
Elias-10@hotmail.com

Niklas kom med grävmaskinen och dom är igång nu och fixar med brunnen. Kommer se väldigt tråkigt ut i trädgården nu ett tag, eller ja, ännu tråkigare än de gjorde innan. Nu kör dom med en stor gräv maskin som i princip rycker upp gräsmattan när den kör runt här.. 

Menmen, det är för att huset ska må bättre, så får resten komma som de kommer sen.. 



Imorgon var tanken att jag och lillasyster Lotta potta skulle gå på bio, men verkar inte som om de blir av nu, då inget går att få ihop =P 

Men kanske blir det en runda till Ikea med Mor Carola och kanske Lotta och min älsklings Elias såklart <3
Men vi får se vad vi gör, John kommer ju vara ute med Niklas i trädgården hela helgen så vi får helt enkelt roa oss själva ! =)

Nu blir det tv´n för min del. 

Trevlig helg folk

--------------------------------------------------------------------------------------
Bildbomb Alá Lotta/Anna ^^ haha


En utav de snyggaste bilderna jag sett på min vackra lilla syster <3








Haha Lotta lilla =)



Skit snyggt hår jag hade! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar