2012-05-15

Livets eviga puzzel läggande...

Sitter på jobb nu, inte så mycket att göra på eftermiddan egentligen..

Sitter och funderar på hur jag ska hinna med allt...


Ni med barn som också är små kanske kan hjälpa mig med en sak.

Hur fan får man ihop dagen?

Jag jobbar så mycke jag kan, måste sen städa tvätta diska och laga mat hemma, leka och mysa med Elias och John och samtidigt sköta skoarbetena och vara aktivt jobb sökande, sen gärna vara social träffa vänner och familjen. OCH jag skulle gärna vilja träna lite någon gång.


Hur får jag ihop mitt livs puzzel?!


Just nu ligger jag efter jätte mycke i skolan, har en dålig jobbe månad, hemmet ser hemskt ut och har inte sökt ett enda jobb än...


Behöver några timmar till på mina dygn så jag kanske kan få ihop det... :-/


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar