2012-05-26

2012-05-26

Idag är det lördag igen. Förra lördagen var vi på 30 års kalas hos Sussi! Efter det körde jag till kävlinge och var sen ute på dammstorp tillsammans med Mamma Carola Lotta och Amanda!

Hade jätte trevligt!! :-)

Absolut något som måste göras om! :-)


Denna veckan har jag kommit upp i 38h arbetstid, helt okej ändå tycker jag!


Varit på arbetsförmedlingen och sökt lite jobb (helt onödigt för jag börjar sommar vikariatet den 19/6) så söker jobb, men bara för typ två veckor! :-S

Jävla A-kassa regler, ska bli spännande att se vad man får för svar utav dom sen...


Nu sover Eliasen gott, John är hos sin far och bytas fönster och jag sitter här och sitter :-P

Ska nog gå och baka något, det regnar ju ändå...


Om någon har tråkigt så lägg till mig på

- Word rumble - eliasen heter jag där. :-)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar