2012-06-04

2012-06-04

Fick lite panik igår, skulle hitta en ny bild åt Freddie, men hitta inga bilder...

Hittade lite bilder i ett utav mina äldsta album..


Och verkligheten gav mig en jävla käft smäll...

Kom på att det aldrig blir fler bilder i mina album på min älskade bror. Det är helt omöjligt att få se en bild efter 2008 på honom...


Så jag satt kvar där på golvet i köket och grät och laminera in dom bilderna jag har, för dom får inte blekna...


Fan vad livet är orättvist...

Jag gick runt som en jävla fjortis och skar mig hit och dit, deprimerad och trött på livet. Men Freddie älskade livet hade alltid ett leende på sina läppar och njöt till fullo.

Ändå var det han som fick gå.. :'(


Jag älskar min familj, och har lärt mig att inte ta någon för givet...


Fy fan för vissa dagar alltså... :-/


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. <3 det är sånna dagar du får fokusera lite extra på vad du har att leva för <3 /Cissi

    SvaraRadera