2012-08-01

2012-08-01

Ett tag sen jag skrev något här nu ju...

ÄNTLIGEN SÅ ÄR VÅRT KÖK FÄRDIGT!! :-D
Det är helt underbart att komma in och bara se de. Har stor kyl och frys och DISKMASKIN!! :-D
Min man är bäst, har gjort det hela själv! Han är så duktig <3<3

Har hunnit vara på möhippa för Maria. Var trevligt, med lite uppdrag och lite fotbollsgolf.

Jobbar annars på som fasen, kämpar och har mig. Sover väldigt dåligt nu för tiden, ryggen håller på med mig och jag kan oftast inte sova längre än till 5 ungefär på morgonen sen får jag vänta tills klockan ringer och de är dax för jobb. Så ni kanske fattar varför jag måste kämpa mig igenom var dag... :-/

Och sen om inte ryggen skulle ge mig nog med sömnproblem så har grannen tagit och skaffat sig en tupp... Och han galer i princip HELA morgonen! :@

Nu är vi inne på John och Elias sista semester vecka, sen börjar allvaret för dom också! Tycker de ska bli jobbigt att lämna lilleman på dagis nu igen, har varit så skönt att lämna dom hemma och veta att han är hemma med pappa och myser <3

Ska hitta en dag sen också som jag ska ta systerbarn och kanske systrar till djurparken :-) har dåligt med lediga dagar, men annars får de bli efter semester viket är färdigt. Bara de blir av så räknas de väl :-P

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar