2012-12-29

♡♡

Igår Var svärfar här och fällde lite träd, kommer och ska fälla fler till oss, men nu ser de rätt så tomt ut i trädgården.. Mitt fina träd finns inte mer =P
Menmen blir bra med ljus och varmt t huset nästa år ;)

Idag körde vi till förmedlings centralen och kollade lite. Hitta ny fin tvbänk :)

Satt och kolla lite i boken jag fick när vi vänta Elias och kom plötsligt på... Att jag är i vecka 33 de betyder att jag födde Elias om två veckor...
=S
Går faktiskt och tänker mycket på de, just att jag kanske föder för tidigt denna gången med, är lite orolig faktiskt =P samtidigt som de hade varit super mysigt att ha en plutt till redan.. ♡

Usch blir lite små stressad när jag tänker på de ;) haha

Har till och med börjat lite smått med förlossnings väskan... =P

Men för tillfället myser jag med min lilla fina älskade son som ligger i mitt knä och sover ♡♡


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar