2010-04-06

2010-04-06


Usch vad denna dagen var jobbig då.. Bara gråter hela tiden, över inget alls.. =S Men allt är inte guld och gröna skogar känns de som.. har kommit på att jag verkligen vill gifta mig, vem vill inte de lixom.. Men de blir inte av så länge jag inte bytar namn.. men de vill jag inte tycker att de är så jäkla orättvist.. Ska jag inte få gifta mig bara för att jag vill ha kvar mitt flicknamn.. ? ! Har till och med gått med på att ha båda, men nej, inte ens de hjälper.. =/ Men får väl se någon annan gifta sig.. Vara med på en möhippa istället för att vara i den.. Menmen.. Är glad att mitt barn ska ha mitt namn iaf, och att den ska döpas! Är i vecka 14 imorgon. Är spännande, har börjat svullna och man (kan man kanske inte men jag inbillar mig de iaf) kan se lite förändringar på magen, den har växt lite, på ett bra sätt då såklart =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar