2011-08-05

2011-08-05

Blir rent snurrig på försäkringskassan och när man ska ansöka om föräldraledighet.
Tror jag har gjort rätt nu John har avstått några dagar så vi har dagar året ut, sen får vi se hur mycke mer vi har innan de är dax för dagis tajm.

Vilket jag fortfarande ligger sömnlös för.. =/ Vill inte att de ska vara dax för förskola, han är för liten för de.. Och vilken förskola är bra nog åt min Elias ?! 

Nästa vecka blir det att ringa runt till olika skolor i Höör/Hörby och Ludvigsborg, försöka få en guidetur så man får se och höra och jämföra samt kanske fått placerat honom i någon kö. =,(


~ Elias och kompisen Devin ~


Nu ska jag väl gå och förbereda lunchen till oss, börjar bli hungrig nu faktiskt, men håller hårt på min diet, äta två gånger om dan och inget skit där emellan ;) 
Ska se hur länge de går att hålla. Hur pass bra själv disciplin jag har.. 

Och stackars John är deppig idag me.. Han fick hem ett stort lass med isolering och gips med mera.. så små regnar det och de är tungt och han som skulle komma och hjälpa till med bärandet har blivit sjuk.. =/ 


Idag åker också lilla syster utomlands, ska vara borta i två veckor.. =S Gillar inte sånt faktiskt, hon är ung och fest glad och jag litar inte på folk.. =/ Menmen hoppas hon får trevligt iaf, kanske inte för trevligt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar