2011-08-29

2011-08-29

Eliasen vaknade inatt av någon mardröm, så han fick sova hos oss.. Men sen vaknade han 6 igen av ytterligare en mardröm.. =S 
Lyckades hålla han lugn i en halv timme ungefär, sen ville han utforska tydligen, jag vaknade av en duns och skrik, då har jag råkat somna om när han var vaken, vilket jag aldrig gör annars. Men han har iaf åkt ur sängen med huvudet före.. 
Han skriker och sen ser jag blodet rinna från munnen, och då får jag ju panik.. Men som tur var så hade de inte hänt något allvarligt, bara bitit sig i läppen eller något liknande, men nu har han iaf en fläskläpp, ser ut som om han snott snus ifrån John, plus att han har lite röda märken i pannan med. =/ 


Nu ska jag mysa med min underbara son när John ska besiktiga sin bil, sen blir de kanske en runda till skolådan i Hurva för att hitta skor till lille fisen här. och slutligen en runda till..... Sjukgymnasten !! 
Hatar att åka dit nu.. =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar