2011-09-04

2011-04-09

Ska bara ringa ett samtal mamma !
Åkte till Lödde, träffa lilla Lotta efter hennes semester ! Eliasen fick en fin badhanduk och jag ett halsband, med ett riskorn i där de står "ELIAS" på, ett RISKORN ! haha =P Träffa även lilla Amanda där, försökte komma på när jag träffade henne sist, och de var när jag var gravid ;)

Var även på Devin´s dop igår, var mysigt, Elias sov igenom i princip hela ceremonin, vilket nog var tur ;) 
Efter dopet blev de fika med alla. Elias träffa en liten kompis Elias som han lekte med.. =)

Vid 7 var vi nog hemma igen. Tanken var att jag skulle ut senare, men så blev inte fallet. Blev en mys kväll med min älskade istället <3 

Familjen Andersson - Overgaard samt Gudföräldrar och präst !
Morgon pigg söting <3


Pudding till dopet <3

Vi innan dopet <3
mormor underhåller Eliasen när jag fixar till mig ! <3




Snigelbild är given <3

Idag får jag väl baka lite mer kanelbullar så där är, rätt skönt att ha något gott att bjuda på till kaffet ibland, och så kommer ju även lillefisens kalas snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar